Monday, December 14, 2009

Tersentuh, terkemek & tertukar..

Adusss..sedang ribut2 menyiapkan diri untuk pembentangan proposal PhD..2 hari sebelum tu, terlibat dlm kemalangan kecil..mujur aku dan anak tak apa2, cuma kereta wife kemek sisi selepas aku sempat mengelak sedaya mungkin..impaknya tak seberapa, tapi dek kerana ianya sebuah Kancil, kemeknya telah menelan kos RM200 utk dibaiki semula..(sparepart baru dan upah mengecat)...

Dipendekkan cerita, pemandu van di depan aku berhenti mendadak..selepas garis berhenti di persimpangan jalan..aku pun dalam 'mood defense proposal' so aku malas nak lebih2 mendefensekan kes berkenaan..kes diselesai secara baik..tapi tak baiknya kopak poket aku..nak claim insurans pn tak berbaloi dek nak kena bayar full loading plak tahun depan..

Antara gambo yg sempat aku & anak aku snap sepanjang proses 'tersentuh, terkemek & tertukar..'

No comments: