Wednesday, December 2, 2009

Aku berserah

Salam all, lama x muncul..sedar timbul tenggelam esok dah nk menghadapi hari besar..walaupun teruji semalamnya..aku tetap yakin aku mampu melakukannya..
Esok adalah harinya..hari yang akan menentukan corak perjalanan PhD aku selepas ini..esoklah hari pembentangan kertas cadangan yang telah aku usahakan hampir 13 bulan ini..
Semalam, aku diuji dengan kemalangan jalan raya..mujur tak apa2 aku dan anak..mujur juga sempat mengelak..pun begitu kereta wife yang aku pandu 'terpaksa' juga mencium buntut van yang berhenti mendadak di persimpangan jalan..modal jugak la nak baiki..
apapun aku dh gantikan fender kereta berkenaan..yang enjoynya, aku gantikan menggunakan tulang empat kerat aku sendiri..beli barang sendiri & pasang sendiri..cuma tinggal nak mengecat ja lagi (yg akan aku serahkan pada pakar..)
Esok, mudahan..semuanya berjalan lancar, dipermudahkan urusan..dan mudah-mudahan beroleh kejayaan..Amin.

1 comment:

nuaimiera said...

Alhamdullillah..aku berjaya dengan PertolonganMu Ya Allah..terima kasih jua kepada semua yang mendoakan kejayaanku..Syukur padaMu Ya Allah..Terima Kasih Ya Allah..