Tuesday, February 24, 2009

Syukur Alhamdulillah

Bulan Februari ini selain aku lebih tua setahun, ada sedikit pengalaman mengembirakan untuk perjalanan pengajian aku ni..sebab tu la kata orang, usaha tangga kejayaan..
Berkait dengan kajian yang aku jalankan ini, sorang Prof dari Jerman yg proposed such a holistic model..however, aku gagal utk dapatkan dia punya full artikel from any jurnal..coz x subscribe n of coz kalu nak kena bayar..about RM200 for 22 pages...but, i just try my luck by contact this Prof via email..first time memang le frust, coz dia punya PA jawab dlm bahasa Jerman informing this Prof Christoph Burmann such a very busy person and proposed me to contact via phone...oh god...jenuh aku cari translater, thanks to yahoo apa tah, yg boleh translate few languages...

tapi aku tak mengalah, aku cuba the co-author, x balas, aku cuba lagi sorang, pun x balas...at last...February 10, aku dapat satu email dari sorang Chair of Brand Management di salah sebuah institute di Jerman replying my email...dan yang paling teruja...this person attached the files of requested article plus the questionnaires/instrument (which i appreciate most...) ....Melompat2 aku kat rumah...hairan anak bini....hoho....bukan senang beb...atleast tak serabut sangat kepala hotak aku ni nak memeras item pengukurannya...Ya Allah, syukur Alhamdulillah...

No comments: